HTML

Zűrös hétköznapok, csajok, pia, szex...

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök a négyzeten. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • Hepciás: @B.Zalan: Hagyd rá, jó volt amíg volt ez a kettő pont nullás, sajnálom, hogy véget ért. Érdekelt ... (2010.08.12. 12:13) 11
  • Helen H.: @Hepciás: Gondolhatod. Főleg ha dedikálva is van...;-) (2010.07.10. 19:50) Meglett
  • Helen H.: Pedig a bölcsész lányok milyen jól szopnak... (2010.07.10. 19:48) Nyelvészek
  • Helen H.: Hogy mik történtek itt az utóbbi időben! Most már azt is értem, miért játszottak gyalázatosan a fr... (2010.06.23. 17:22) Na fasza
  • B.Zalan: @Hirmondo Helen: Ja, amilyen "ügyes" jogvédő, még eléri, hogy a nászéjszaka után kivégezzenek. (2010.06.16. 10:15) TASZ-os Csaj, a problémamegoldó

Linkblog

2010.05.21. 07:17 B.Zalan

Bansky P.Cs.-n

Az a hülye TASZ-os Csaj mégis kidekoráltatta a spanjaival P. Cs. gipszét. Olyan, mintha a csajom lába valami faszom aluljáróban egy összegraffitizett dombormű lenne.  P.Cs. meg ennek örül, mint majom a farkának. Azt mondta azon felül, hogy a fekvésből már nagyon elege van, azért is alig várja már a járógipszet, mert akkor azt is lesprézhetik. Szerintem meg egy felnőtt nő nem lehet ennyire infantilis barom. Én meg ezt válaszoltam. Erre jól összebasztunk, de aztán kibékültünk. Habár lehet, hogy csak érdekből békült, mert arra kért, hogy vakarjam már meg a gipszén benyúlva egy dróttal a lábát, mert nagyon viszket.  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan2.blog.hu/api/trackback/id/tr102000261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása