HTML

Zűrös hétköznapok, csajok, pia, szex...

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök a négyzeten. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • Hepciás: @B.Zalan: Hagyd rá, jó volt amíg volt ez a kettő pont nullás, sajnálom, hogy véget ért. Érdekelt ... (2010.08.12. 12:13) 11
  • Helen H.: @Hepciás: Gondolhatod. Főleg ha dedikálva is van...;-) (2010.07.10. 19:50) Meglett
  • Helen H.: Pedig a bölcsész lányok milyen jól szopnak... (2010.07.10. 19:48) Nyelvészek
  • Helen H.: Hogy mik történtek itt az utóbbi időben! Most már azt is értem, miért játszottak gyalázatosan a fr... (2010.06.23. 17:22) Na fasza
  • B.Zalan: @Hirmondo Helen: Ja, amilyen "ügyes" jogvédő, még eléri, hogy a nászéjszaka után kivégezzenek. (2010.06.16. 10:15) TASZ-os Csaj, a problémamegoldó

Linkblog

2010.04.09. 07:14 B.Zalan

Tároló

Az irodában K.É. se szó se beszéd berántott a plotterfesték raktárba. Mint valami SS tisztnő, vagy nem is tudom. Ránk zárta az ajtót és lényegében megdugott. Persze nem felcsatolható műbránerrel vagy ilyesmi, hanem lelökött egy kiszuperált forgószékre, kikapcsolta a nadrágomat, párat rántott a cerkámon és beleült. Tök furcsa volt az egész. Kiszolgáltaottnak éreztem magam, de baromi nagyot élveztem. Ő meg miután megigazította a ruháját, szó nélkül kiment. De szó szerint, még annyit se mondott, hogy viszlát, vagy mit tudom én.

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan2.blog.hu/api/trackback/id/tr61880459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fullback 2010.04.09. 10:07:39

zalan.blog.hu/2010/04/05/utoljara_8#comment-form

Utoljára
Hogy tisztázzuk, megvan a jelszavam, és ugye egyértelmű, hogy a zalánkettőt nem én írom. Tudom, kik csinálják, eleinte benne is lettem volna, de az első írások színvonala elvette a kedvem.

Számomra vállalhatatlan, öncélúan obszcén és kidolgozatlan. Merem remélni, hogy az én írásaim színvovalasabbak voltak...

Ja, és semmi bajom a folytatással, csak ne az én nevemben!

Fullback 2010.04.09. 10:08:40

zalan.blog.hu/2010/04/05/utoljara_8#comment-form

"Utoljára
Hogy tisztázzuk, megvan a jelszavam, és ugye egyértelmű, hogy a zalánkettőt nem én írom. Tudom, kik csinálják, eleinte benne is lettem volna, de az első írások színvonala elvette a kedvem.

Számomra vállalhatatlan, öncélúan obszcén és kidolgozatlan. Merem remélni, hogy az én írásaim színvovalasabbak voltak...

Ja, és semmi bajom a folytatással, csak ne az én nevemben!"

Styxx 2010.04.09. 11:40:32

@Fullback:
Most akkor a Fullback a Zalán1 (K.É. tuti felismerné erről a képről még a lépcsőfordulóból is) vagy ő csak idézi Zalán1-et (aki szintén nem Z, hanem A), és egyikük se a Zalán2, mert ez színvonaltalan, meg többen csinálják? Csak nem maguk a nyelvészek? B+ ez már tényleg tiszta Malkovich menet. Van itt, aki nem Zalán és tisztában van a ki-kicsodával?
Ááá, Csanád tanár úr, Sütke, nem világosítanának fel minket, jámbor olvasókat?

Bezzeg K.É. nem filózik, ő helyén kezeli a problémákat:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 12:16:57

Látom Fullback biztosra akart menni...

Styxx 2010.04.09. 12:28:00

@Hirmondo Helen:
aha, most lebuktál, szerintem te vagy az álzalán. mert Fullbacknak amúgy alap, hogy a kigyúrt hátsóját kommentelnéd és nem a dupla kommentjét:-)

Egy faszszopó 2010.04.09. 13:43:26

@Fullback:
Szerintem nem is öncélúan obszcén.

Fullback 2010.04.09. 13:59:47

@Hirmondo Helen: Csak a blogmotor rosszalkodott :-)
@Styxx: nem vagyok Zalán.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 14:23:57

@Fullback: Ejj baszki, ezt már nem mosod le magadról. Viszont segíthetnék én lemosni rólad?:D

Egy faszszopó 2010.04.09. 14:25:33

@Fullback:
Ha megfordulnál, sok olvasó a szájára venné a nevem.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.09. 20:27:17

@Fullback: drága Fullback! Rég láttalak! :)
süti beállítások módosítása